Μια φορά και έναν καιρό, σ' έναν κόσμο μαγικό, γίνονταν πράγματα τρελά!
Ζώα, βάρκες, σπίτια, πλοία, κάνανε την εμφάνισή τους και την παρουσία τους αισθητή.
Ξάφνου φάνηκαν και φρούτα να μιλάνε με γράμματα και αριθμούς, κουβέντα σωστή να έχουν πιάσει για γιορτές.... Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιές!!!
Κάνουν όλοι μαζί μια βόλτα μέσα στο χρόνο, και μόνο μέλημά τους, να φέρουν τα παιδιά μα και τους μεγάλους, στον δικό τους τον φανταστικό κόσμο. Να γελάσουνε, να παίξουνε μαζί μα και να μάθουν, να γίνουνε άνθρωποι σωστοί!!!
Ο κόσμος αυτός ο μαγικός που 'ναι γεμάτος ζωή, χαρά, αγάπη, ήρθε για να κρατήσει συντροφιά σ' όλου του κόσμου τα παιδιά.
Μικροί, μεγάλοι, μαζευτείτε όλοι λοιπόν, έχοντας μαζί σας τη φαντασία και την αγάπη για οδηγό.

Καλό Ταξίδι σας λοιπόν, στον κόσμο αυτόν τον μαγικό. Που κάνει κάθε όνειρο να μοιάζει αληθινό!!!

ΚΑΛΩς ΗΡΘΑΤΕ στην ΟΝΕΙΡΟΧΩΡΑ!!!

Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012

Προτεινόμενες Διαθεματικές Δραστηριότητες Ιανουάριος ( 2η Εβδομάδα ) Τα παιδιά του κόσμου!!!



                            Τα  παιδιά  του  κόσμου



Γραφή


α)  Αντιγράφουμε, όπως  μπορούμε  κάποια  από  τα  δικαιώματα  του  παιδιού.


Ανάγνωση


α) Να  διαβάσουν  την  ιστορία  της  Unicef  μέσα  από  ένα  πολυτροπικό  κείμενο.
( " Τι  θέμα  να  διαλέξω  στο  χρόνο  για  να  τρέξω " ) ( σελ. 333 )


Προφορική  Επικοινωνία


α)  Να  συζητήσουν  μεταξύ  τους  για  τα  παιδιά  των  φαναριών.


β)  Τι  κινδύνους  διατρέχουν  τα  παιδιά  από  κακούς  ανθρώπους; Συζήτηση


γ)  Συζήτηση  για  τα  παιδιά  από  ξένες  χώρες  και  για  τον  τρόπο  ζωής  τους  στην  πατρίδα  τους.


δ)  Γνωρίζουμε  κάποιες  οργανώσεις  που  βοηθούν  στη  διατήρηση  των  δικαιωμάτων  των  παιδιών; Ποιες  είναι  αυτές  και  πώς  βοηθούν; ( Συζήτηση )


Δραματική  Τέχνη


α)  Δραματοποιούμε  το  τραγούδι  " Αν  όλα  τα  παιδιά  της  γης "






Μουσική


α)  Μαθαίνουμε  το  τραγούδι  "  Αν  όλα  τα  παιδιά  της  γης  "


β)  Τραγούδια  από  άλλες  χώρες... η  μουσική  είναι  ίδια  αλλάζει  η  γλώσσα...Μας  θυμίζει  κάτι;  Το  ξέρουμε  αυτό  το  τραγούδι;






Παιδική  Λογοτεχνία


α)  Ιστορίες  και  παραμύθια  από  διάφορες  χώρες. 
( Παραμύθια  από  όλο  τον  κόσμο  - Πατάκης )
( Τα  ωραιότερα  παραμύθια  του  κόσμου - Παπαδόπουλος )


Ιστορία


α)  Να  γνωρίσουν  το  κείμενο  της  διακήρυξης  δικαιωμάτων  του  παιδιού. (1959)


Γεωγραφία


α)  Στον  παγκόσμιο  χάρτη  ανακαλύπτουμε  τις  περιοχές  από  τις  οποίες  κατάγονται τα  παιδιά  διάφορων  φωτογραφιών.


β)  Φωτογραφίες  από  μακρινές  χώρες... με  χαρακτηριστικά  τοπία  των  χωρών  αυτών... Ανακαλύπτουμε  τις  περιοχές  στον  χάρτη.


γ)  Τυχόν  παιδιά  από  διαφορετικές  χώρες  μας  μιλούν  για  τις  πατρίδες  τους  και  βρίσκουμε  τις  περιοχές  αυτές  στον  χάρτη.


Βιολογία


α)  Εντοπίζουμε  ιδιαίτερα  εξωτερικά  χαρακτηριστικά  παιδιών  από  διάφορες  χώρες. ( Ασία, Αφρική  κ. λ. π. )


Εικαστικά


α)  Κάρτες  για  τα  δικαιώματα  του  παιδιού ( από  χαρτόνι  κάνσον )


β)  Ομαδική  κατασκευή  με  φωτογραφίες  παιδιών  από  διάφορες  χώρες  και  στη  μέση  ζωγραφιά  της  γης...


γ)  Ζωγραφίζουν , ελεύθερα , παιδιά  από  άλλες  χώρες... 






                                                            ΣΤΟΧΟΙ


Γραφή


α)  Να  αντιγράψουν  όπως  μπορούν  κάποια, αν  όχι  όλα  από  τα  δικαιώματα  του  παιδιού.


Ανάγνωση


α)  Να  καταφέρουν  να  διαβάσουν  ένα  πολυμορφικό  κείμενο  και  να  γνωρίσουν  τι  είναι  ένα  πολυμορφικό  κείμενο. (" Τι  θέμα  να  διαλέξω  στο  χρόνο  για  να  τρέξω " σελ 333)


Προφορική  Επικοινωνία


α)  Να  συμμετέχουν  σε  μία  συζήτηση, να  ανταλλάξουν  απόψεις, γνώμες  και  να  ενημερωθούν  μέσα  από  τη  συζήτηση.


Δραματική  Τέχνη


α)  Να  δραματοποιήσουν  το  τραγούδι  "  Αν  όλα  τα  παιδιά  της  γης  "


Μουσική


α)  Να  μάθουν  τα  τραγούδια  και  να  ευχαριστηθούν  ακούγοντάς  τα.


Παιδική  Λογοτεχνία


α)  Να  ευχαριστηθούν  ακούγοντας  παραμύθια  και  ιστορίες  από  διαφορετικές  χώρες.


Ιστορία


α)  Να  γνωρίσουν  τα  δικαιώματα  του  παιδιού.


Γεωγραφία


α)  Να  ανακαλύψουν  στον  χάρτη  τις  περιοχές  και  να  μάθουν  να  χρησιμοποιούν  έναν  χάρτη.


β)  Να  γνωρίσουν,  μέσα  από  φωτογραφίες, διάφορες  χώρες  και  περιοχές  του  κόσμου.


γ)  
Βιολογία


α)  Να  αναγνωρίσουν   τις  διαφορές  που  έχουν  παιδιά  στα  χαρακτηριστικά  του  σώματος  και  του  προσώπου  τους  από  διαφορετικές  περιοχές.


Εικαστικά


α)  Να  δημιουργήσουν  με  νέα  υλικά, να  ευχαριστηθούν  και  να  μάθουν  νέες  τεχνικές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου