Μια φορά και έναν καιρό, σ' έναν κόσμο μαγικό, γίνονταν πράγματα τρελά!
Ζώα, βάρκες, σπίτια, πλοία, κάνανε την εμφάνισή τους και την παρουσία τους αισθητή.
Ξάφνου φάνηκαν και φρούτα να μιλάνε με γράμματα και αριθμούς, κουβέντα σωστή να έχουν πιάσει για γιορτές.... Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιές!!!
Κάνουν όλοι μαζί μια βόλτα μέσα στο χρόνο, και μόνο μέλημά τους, να φέρουν τα παιδιά μα και τους μεγάλους, στον δικό τους τον φανταστικό κόσμο. Να γελάσουνε, να παίξουνε μαζί μα και να μάθουν, να γίνουνε άνθρωποι σωστοί!!!
Ο κόσμος αυτός ο μαγικός που 'ναι γεμάτος ζωή, χαρά, αγάπη, ήρθε για να κρατήσει συντροφιά σ' όλου του κόσμου τα παιδιά.
Μικροί, μεγάλοι, μαζευτείτε όλοι λοιπόν, έχοντας μαζί σας τη φαντασία και την αγάπη για οδηγό.

Καλό Ταξίδι σας λοιπόν, στον κόσμο αυτόν τον μαγικό. Που κάνει κάθε όνειρο να μοιάζει αληθινό!!!

ΚΑΛΩς ΗΡΘΑΤΕ στην ΟΝΕΙΡΟΧΩΡΑ!!!

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

1η Εβδομάδα Ιανουαρίου Διαθεματικό " Ζώα υπό εξαφάνιση "







1η  εβδομάδα


                                                     Ζώα  υπό  εξαφάνιση


Γραφή


α)  Αντιγράφουμε, όπως  μπορούμε, διάφορα  συνθήματα  για  τη  σωτηρία  των  ζώων.


β)  Αντιγράφουμε  τα  ονόματα  των  ζώων. ( πολική αρκούδα, πιγκουίνος  κ. λ. π. )


γ)  Σχηματίζουμε  τα  ονόματα  των  ζώων  ή  και  συνθήματα  με  καρτέλες  γραμμάτων.


δ)  Λίστα  με  τρόπους  που  μπορούμε  να  βοηθήσουμε  τα  ζώα, καταγραφή.




Μαθηματικά


α)  Πόσα  γράμματα  έχουν  τα  ονόματα  των  ζώων; Αντιστοιχία  με  αριθμούς ( Φύλλα  εργασίας )




Ανάγνωση


α)  Αναγνωρίζουμε  τα  γράμματα  στα  ονόματα  των  ζώων.


β)  Αναγνωρίζω  τις  λέξεις  ΚΟΑΛΑ, ΑΡΚΟΥΔΑ  κ. λ. π.  μέσα  σε  διάφορα  κείμενα.


Προφορική  Επικοινωνία


α)  Διαβάζουμε  την  εγκυκλοπαίδεια  " Ζώα  που  κινδυνεύουν, μας  περιγράφουν  τη  ζωή τους " συζητάμε.


β)  Τι  γνωρίζουμε  για  τα  ζώα  που  κινδυνεύουν; Ποια  είναι  αυτά; Που  ζούνε; κ. λ. π. 


γ)  Μαθαίνουμε  πληροφορίες  για  τις  οργανώσεις  που  βοηθούν  αυτά  τα  ζώα. ( Αρκτούρος, WWF  κ. λ. π. )




Μουσική


α)  Ακούμε  το  μουσικό  έργο  " Το  καρναβάλι  των  ζώων " Σεν  Σαν






Παιδική  Λογοτεχνία


α)  Ιστορίες  με  πρωταγωνιστές  για  τα  ζώα  αυτά.




Ιστορία


α)  Γνωρίζουμε  για  τους  δεινόσαυρους, πληροφορίες  από  εγκυκλοπαίδειες, internet  και  φωτογραφίες.




Γεωγραφία


α)  Ανακαλύπτουμε  στο  χάρτη  τις  περιοχές  στις  οποίες  ζουν  διάφορα  ζώα  τα  οποία  κινδυνεύουν  με  εξαφάνιση.


Βιολογία


α)  Πληροφορίες  για  τα  ζώα  υπό  εξαφάνιση  και  τη  ζωή  τους.


β)  Να  γνωρίσουν  τη  σημασία  που  έχει  η  προστασία  του  περιβάλλοντος, των  δασών, των  θαλασσών  και  για  τη  σωτηρία  των  ζώων  αλλά  και  για  την  καλύτερη  ποιότητα  της  ζωής  μας.


Φυσικές  Επιστήμες


α)  Ανακύκλωση  του  χαρτιού. Η  σημασία  που  έχει  για  τα  δάση.


Η/ Υ


α)  Αναζητούμε  στο  διαδίκτυο  πληροφορίες  για  τις   οργανώσεις  που  προστατεύουν  το  περιβάλλον  και  τα  ζώα  που  κινδυνεύουν.


β)  Παρατηρούμε  φωτογραφίες  των  ζώων  στο  φυσικό  τους  περιβάλλον.


Εικαστικά


α)  Κατασκευή  ζώα  από  χαρτόνι  κάνσον ( πάντα, κοάλα, caretta caretta, καφέ  αρκούδα, φώκιες, πολική  αρκούδα )


β)  Ζωγραφίζουμε  τον  δεινόσαυρο.


γ)  Ομαδική  Κατασκευή  κολάζ  με  φωτογραφίες  και  διάφορα  συνθήματα  για  τη  σωτηρία  των  ζώων.







                                                      ΣΤΟΧΟΙ


Γραφή  


α)  Να  αντιγράψουν  όπως  μπορούν  τα  ονόματα  των  ζώων  και  τα  συνθήματα.


β)  Να  ανακαλύψουν  τα  γράμματα  και  με  τις  καρτέλες  να  φτιάξουν  λέξεις.


γ)  Να  καταγράψουν  μια  λίστα  με  τρόπους  που  μπορούν  να  βοηθήσουν  τα  ζώα.


Μαθηματικά


α)  Να  αντιστοιχίσουν  τις  ποσότητες  με  τους  σωστούς  αριθμούς.


Ανάγνωση


α)  Να  αναγνωρίσουν  τα  γράμματα  και  τις  λέξεις.


Προφορική  Επικοινωνία


α)  Να  μάθουν  πληροφορίες  για  αυτά  τα  ζώα, να  συζητήσουν  και  να  ανταλλάξουν απόψεις.


Μουσική


α)  Να  ευχαριστηθούν  ακούγοντας  αυτό  το  μουσικό  θέμα. Να  συνδυάσουν  τη  μουσική  με  τα  αντίστοιχα  ζώα  κ. λ. π. (  Δραστηριότητα  πολύ  καλή  για  Διαθεματικό με  τη  μουσική )


Παιδική  Λογοτεχνία


α)  Να  ευχαριστηθούν  ακούγοντας  διάφορες  ιστορίες  για  αυτά  τα  ζωάκια.


Ιστορία


α)  Να  γνωρίσουν  πληροφορίες  για  ένα  είδος  ζώου  που  δεν  υπάρχει  πια, τους  δεινόσαυρους.


Γεωγραφία


α)  Να  βρούμε  στον  χάρτη  τις  περιοχές  στις  οποίες  ζουν  ζώα  τα  οποία  κινδυνεύουν  με  εξαφάνιση.


Βιολογία


α)  Να  γνωρίσουν  πληροφορίες  για  τα  ζώα.


β)  Να  γνωρίσουν  τη  σημασία  που  έχει  για  όλους  μας  αλλά  και  για  την  ίδια  τη  γη, η  προστασία  του  πλανήτη  και  των  ζώων.


Φυσικές  Επιστήμες


α)  Να  μάθουν  για  την  ανακύκλωση. Και  πιο  συγκεκριμένα  για  την  ανακύκλωση  του  χαρτιού  και  για  τη  σημασία  που  έχει  για  τα  δάση.


Η/ Υ


α)  Να  μάθουν  να  χρησιμοποιούν  τον  υπολογιστή  και  το  διαδίκτυο  σαν  μέσο  για  να  συγκεντρώνουν  πληροφορίες.


Εικαστικά


α)  Να  δημιουργήσουν  με  νέα  υλικά  και  να  ευχαριστηθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου