Μια φορά και έναν καιρό, σ' έναν κόσμο μαγικό, γίνονταν πράγματα τρελά!
Ζώα, βάρκες, σπίτια, πλοία, κάνανε την εμφάνισή τους και την παρουσία τους αισθητή.
Ξάφνου φάνηκαν και φρούτα να μιλάνε με γράμματα και αριθμούς, κουβέντα σωστή να έχουν πιάσει για γιορτές.... Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιές!!!
Κάνουν όλοι μαζί μια βόλτα μέσα στο χρόνο, και μόνο μέλημά τους, να φέρουν τα παιδιά μα και τους μεγάλους, στον δικό τους τον φανταστικό κόσμο. Να γελάσουνε, να παίξουνε μαζί μα και να μάθουν, να γίνουνε άνθρωποι σωστοί!!!
Ο κόσμος αυτός ο μαγικός που 'ναι γεμάτος ζωή, χαρά, αγάπη, ήρθε για να κρατήσει συντροφιά σ' όλου του κόσμου τα παιδιά.
Μικροί, μεγάλοι, μαζευτείτε όλοι λοιπόν, έχοντας μαζί σας τη φαντασία και την αγάπη για οδηγό.

Καλό Ταξίδι σας λοιπόν, στον κόσμο αυτόν τον μαγικό. Που κάνει κάθε όνειρο να μοιάζει αληθινό!!!

ΚΑΛΩς ΗΡΘΑΤΕ στην ΟΝΕΙΡΟΧΩΡΑ!!!

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Διαθεματικο " Μουσικη "

Μουσική


Γραφή

α) Αντιγράφουμε όπως μπορούμε τα ονόματα διάφορων μουσικών οργάνων
β) Γνωρίζουμε τον ειδικό τρόπο γραφής της μουσικής, τις νότες


Μαθηματικά

α) Ομαδοποιούμε τα μουσικά όργανα έγχορδα, κρουστά κλπ
β) Ποιο μουσικό όργανο προτιμά ο καθένας; Δημιουργούμε πίνακα, διπλής όψης.


Ανάγνωση

α) Συνδέω φωτογραφίες οργάνων με τα ονόματά τους.
β)Αναγνωρίζω ένα ένα τα γράμματα μέσα στα ονόματα των μουσικών οργάνων.


Προφορική Επικοινωνία

α) Συζήτηση για τις εμπειρίες μας από μια συναυλία.
β) Συζήτηση για τα μουσικά όργανα. Ποια γνωρίζουμε; Ποια μοιάζουν μεταξύ τους; Ποια μας αρέσουν κλπ.


Μουσική

α) Ακούμε διαφορετικά είδη μουσικής, σύγκριση και διαφορές.
β) Ακούμε μουσικές από διαφορετικές χώρες του κόσμου.
γ) Συνοδεύουμε αγαπημένα τραγούδια με τα μουσικά όργανα της τάξης.
δ) Γνωρίζουμε τα μουσικά όργανα.
ε) Το δικό μας μουσικό κομμάτι.Τα παιδιά αυτοσχεδιάσουν.. Ηχογραφούμε  τη μουσική μας.
στ) Ένα αντίο στις νότες. (Πιπίτσα)


Παιδική Λογοτεχνία

α) Διαβάζουμε ιστορίες σχετικές με την Μουσική
'' Ορχήστρα Ποντικατα ''
''Το καρναβάλι των ζωων''
''Ντορεμιφασολασι''


Ιστορία

α) Μέσα από φωτογραφίες παρατηρούμε την εξέλιξη των μουσικών οργάνων. Τότε και τώρα!

Γεωγραφία

α) Ακούμε μουσικές από άλλες περιοχές και βρίσκουμε τις περιοχές αυτές στον παγκόσμιο χάρτη.
β) Παραδοσιακή μουσική Ελλάδας, ποιες μουσικές αντιστοιχούν και σε ποιες περιοχές. Τις βρίσκουμε στον χάρτη.


Βιολογία

α) Ο ρόλος της σωστής αναπνοής όταν παίζουμε ένα πνευστό μουσικό όργανο.

Φυσικές επιστήμες

α) Από τι είναι φτιαγμένα τα όργανα.
β) Η Ηχώ ( μαθαίνουμε για το φαινόμενο )

Φυσική Αγωγή

α)Παιχνίδι "Ο Μαέστρος"

Δραματική Τέχνη

α) Αποδίδουμε με κινήσεις του σώματος μας τον τρόπο με τον οποίο παίζονται κάποια μουσικά όργανα.
β) Κινούμαστε στον χώρο, σύμφωνα με την ένταση της μουσικής στο χώρο (προτιμούμε κλασσική μουσική )


Αγγλικά

α) Μαθαίνουμε πως λέγονται τα μουσικά όργανα στα Αγγλικά.

Εικαστικά

α) Κατασκευή ταμπούρλο από χαρτόνι και ταμπούρλο από μεταλλικό κουτί.
β) Κατασκευή φλογέρα από πηλό.
γ) Κατασκευή λύρα.
δ) Κατασκευή μπαγλαμαδάκι & κιθάρα από χαρτόνι.
ε) Ομαδική εργασία Ο ύμνος της χαράς στο πεντάγραμμο. ( ένα μέρος του μουσικού κομματιού )
στ) Ομαδικό κολάζ  μουσικά όργανα. Σχεδιάζουμε μουσικά όργανα σε χαρτόνι, σε μεγάλο μέγεθος, και κολλάμε στο εσωτερικό καπάκια, γκοφρέ μπαλίτσες η ότι άλλο υλικό εμείς θέλουμε.


ΣΤΟΧΟΙ

Γραφή

α) Να αντιγράψουν όπως μπορούν τα ονόματα των μουσικών οργάνων.
β) Να γνωρίσουν την γραφή της μουσικής, τις νότες.

Μαθηματικά

α) Να μπορέσουν να ομαδοποιήσουν τα μουσικά όργανα σύμφωνα με την κατηγορία τους.
β) Να μάθουν να χρησιμοποιούν πίνακες διπλής  εισόδου.

Ανάγνωση

α) Να μπορέσουν να συνδέσουν τις φωτογραφίες με τα σωστά ονόματα.
β) Να αναγνωρίσουν τα γράμματα μέσα στις λέξεις.

Προφορική επικοινωνία

α) Να μάθουν να συμμετέχουν σε μια συζήτηση, να ανταλλάσσουν απόψεις και εμπειρίες.

Μουσική

α)  Να γνωρίσουν καινούργιες μουσικές από άλλες περιοχές του κόσμου.
β) Να μπορέσουν να παίξουν μουσικά όργανα σύμφωνα με τον ρυθμό ενός τραγουδιού.
γ) Να μάθουν τα μουσικά όργανα.
δ) Να μάθουν να αυτοσχεδιάζουν.
ε) Να μάθουν το τραγούδι της Πιπίτσας για τις νότες και να ευχαριστηθούν ακούγοντας το.

Παιδική Λογοτεχνία

α) Να ακούσουν και να μάθουν ιστορίες και παραμύθια σχετικά με τη μουσική.

Ιστορία

α) Να γνωρίσουν την εξέλιξη των μουσικών οργάνων μέσα από το πέρασμα των χρόνων & να μπορέσουν να βάλουν στη σωστή χρονολογική σειρά τις εικόνες.

Γεωγραφία

α) Να μάθουν να βρίσκουν στον χάρτη τις περιοχές.

Βιολογία

α) Να γνωρίσουν την σημαντικότητα της αναπνοής στο παίξιμο των πνευστών μουσικών οργάνων.

Φυσικές επιστήμες

α) Να γνωρίσουν τα υλικά από τα οποία είναι φτιαγμένα διάφορα μουσικά όργανα.
β) Να γνωρίσουν το φαινόμενο της ηχώς.

Φυσική Αγωγή

α) Να μάθουν να παίζουν το παιχνίδι και να ευχαριστηθούν μέσα από αυτό.

Δραματική Τέχνη

α) Να μάθουν να κινούν το σώμα τους μέσα στον χώρο σύμφωνα με την ένταση και τη μελωδία της μουσικής.

Αγγλικά
α) Να μάθουν λέξεις στα Αγγλικά.

Εικαστικά

α) Να κατασκευάσουν και να δημιουργήσουν με νέα υλικά.